Vidaus ekranų tinklas
parduotuvėse
Didžiausias vidaus reklaminių ekranų tinklas Lietuvoje ir Latvijoje
„Retail Media“ yra didžiausias vaizdo reklamos parduotuvėse tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, veikiantis „Maxima“ prekybos tinklo mažmeninėse parduotuvėse.
Mes naudojame profesionalią turinio valdymo sistemą ir grįžtamąją informaciją reklamos užsakovams.
Vaizdo reklamos
tinklas parduotuvėse
Ekranų tinklas parduotuvėse yra skirtas pasiekti pirkėjus, einančius pro parduotuvės kasų zoną arba laukiančius eilėje.
Remiantis „Pospot“ ataskaita „Kodėl kasų zona
yra naujoji aukso kasykla“:
- 62proc. pirkėjų teigė, kad jie greičiausiai ieškos prekybos vietoje reklamuojamo produkto kito apsilankymo metu.
- 43proc.teigė , kad greičiausiai iš karto pirks reklamuojamą produktą.
Vaizdo reklama
kasų sektoriuje
- Judantis vaizdas daro 2,5 karto stipresnį poveikį nei lygiavertė statinė reklama
- Vaizdo reklama ekranuose sukuria ilgalaikį poveikį, kuris yra labai svarbus prekių ženklo žinomumui.
- Vaizdo reklamą kasoje mato 78 proc. pirkėjų.

Virš 350.000 Pirkėjų auditorija per 1 dieną
Moterys parduotuvėse apsiperka dažniau nei vyrai : moterys 50% / Vyrai 44%
Savaitgaliais pirkėjų srautai ženkliai išauga : + 15%
Didžiausias pirkėjų srautas yra nuo 12:00 iki 20:00
Techniniai reikalavimai video klipui
Rezoliucija: HD (1280×720) or
FULL HD (1920×1080)
Kadrų dažnis: 25 fps
Video failas: .avi , .mpg, .mpeg
Garsas: -1 dB nuo didžiausio garso amplitudės lygio
Pavėkslėlio failas: .jpg, .png , .bmp
Neturite vaizdo klipo?
Mes Jums sukursime vaizdo klipą per 1-2 sav. arba naudokite „power point” skaidres.
Reklamos ekranuose prie kasų efektyvumas yra 78 proc.
Maxima parduotuvėse
Reklamos matomumas ir
auditorijos tyrimai
- Pirkėjų elgesys parduotuvėje tiriamas naudojant veido atpažinimo sistemą „Quividi“
- Virš ekranų buvo sumontuotos kameros, kuriose rodomi reklaminiai vaizdo klipai
- Fiksuojami tik anoniminiai žiūrėjimo duomenys, bet ne vaizdo įrašai ar nuotraukos (privatumas yra didžiausias prioritetas)
- Tyrime dalyvavo daugiau nei 3 400 000 pirkėjų
- Tyrimas atliktas aštuoniose „Maxima“ parduotuvėse
- Laikotarpis: 2014-10-08 – 2019-04-12
- Vieta – kasų zona
- Objektas – ekranuose transliuojama reklama
Norėdami gauti daugiau informacijos apie tyrimą spauskite „Atsisiųsti“.


Ekranų tinklas
Lietuvoje
Ekranų tinklas
Latvijoje
Mes visada siekiame
geriausio rezultato
optimizuojant reklamos biudžetą.
Kainos optimizacija

Reklamos transliacijų kaina priklauso nuo:
- Vaizdo klipo trukmės
- Kampanijos periodo
- Parodymų dažnio
- Pasirinktų parduotuvių kiekio