Jei prarandate savo rinkos dalį arba esate naujokas mažmeninėje prekyboje, tada tikriausiai prarandate savo pajamas. Galbūt pagrindinė priežastis yra jūsų prekių ženklo žinomumo stoka arba labai mažas klientų susidomėjimas.
Yra trys būdai, kaip būtų galima išspręsti šią problemą:
- Atimkite rinkos dalį iš konkurentų.
- Įtikinkite neaktyvius potencialius klientus pardavinėti jūsų produktą.
- Nupirkite konkurentą.
Atimkite rinkos dalį
Mažmeninė rinkodara parduotuvėje gali padėti jums atimti rinkos dalį iš konkurentų. Jūsų produktų reklamavimas parduotuvėse padės jums įtikinti naujovių ieškančius ir neapsisprendusius klientus įsigyti jūsų produktą vietoje konkurento produkto. Be to, galite įtikinti klientą pereiti nuo konkurento produkto prie jūsų produkto arba bent jau jį išbandyti.
Neaktyvūs potencialūs klientai
Kalbant apie neaktyvius galimus klientus turėsite įtikinti naujus mažmenininkus, kurie neprekiauja jūsų produktu, įsigyti jūsų produkto. Jei dirbate su stambiausiais mažmenininkais, išplėskite savo prekybos tinklą į smulkesnius mažmeninės prekybos tinklus. Jei dirbate su smulkiais mažmenininkais, atėjo laikas kitam žingsniui – bendradarbiavimui su stambiausiais mažmenininkais.
Konkurentų rinkos dalies įsigijimas
Galiausiai, konkurento dalies įsigijimas yra brangiausia strategija, kuri padės jums padidinti rinkos dalį. Galite įsigyti kitą konkurentą, kurio rinkos dalis yra mažesnė arba tokia pati kaip jūsų, ir nedelsdami išplėsti savo rinką. Bet tai labiau strateginis verslo veiksmas, nei rinkodaros sprendimas.
Sutelkime dėmesį į rinkodarą
Šiuo metu parduotuvės lentynose yra daug prekių ženklų ir produktų. Kaip klientas gali lengvai nuspręsti, kurį iš jų pirkti?
Kalbant apie plataus vartojimo prekes, sunku iš jų pasirinkti, jei nesate didelis konkretaus produkto mėgėjas. Štai kodėl rinkodara parduotuvėse yra būtina. Pavyzdžiui, kai klientas ateina į šokolado skyrių, jis mato 10 prekinių ženklų ir dar daugiau skonių. Naudodami gerą rinkodarą parduotuvėje galėsite išskirti savo produktą iš konkurentų.
Produkto matomumas
Problema, su kuria susiduria ne vienas gamintojas, yra produkto matomumo stoka. Sunku padidinti produkto matomumą, kai dėl pirkėjų dėmesio konkuruoja tiek daug kitų produktų. Štai čia ir padeda rinkodaros veiksmai parduotuvėje.
Norėdami padidinti savo produkto pardavimą turėsite padaryti jį labiau matomą. Galite pradėti nuo produkto pakuotės (dizaino ir spalvos) pakeitimo, tačiau jei tai jau išbandėte, padidinti produkto matomumą gali skaitmeniniai ekranai ir lentynų reklaminiai skydeliai – tai suteiks dar didesnio žinomumo prekių ženklui.
COVID-19 poveikis
COVID-19 daro didelį poveikį visiems mažmenininkams ir prekių ženklams, prekiaujantiems tik fizinėse parduotuvėse. Nors elektroninė prekyba klesti, mažmeninės prekybos parduotuvės iš dalies prarado klientų srautus ir sukūrė savo elektronines parduotuves su pristatymo į namus sistemomis.
COVID-19 krizės metu klientai fizinėse parduotuvėse perka rečiau, o jų apsipirkimas vyksta daug greičiau. Vienintelis geras dalykas yra tai, kad darbas ir gyvenimas iš namų padidino plataus vartojimo prekių suvartojimą namuose. Bendras krepšelio dydis labai padidėjo, nes užkandžiavimas ir maisto ruošimas namuose dabar yra kiekvienos šeimos pareiga, ir mes visi šiandien perkame daugiau. Štai kodėl šiais laikais labai svarbu turėti gerą prekių išdėstymą parduotuvėje ir rinkodarą.
Mažmeninė rinkodara tikrai gali padėti padidinti pajamas. Puikus išpardavimas privers žmones gerai pagalvoti prieš jį praleidžiant. TAČIAU reklama parduotuvėje padės skubantiems pirkėjams geriau pamatyti jūsų produktą, padidinti parduodamus kiekius ir įvykdyti papildomus spontatninus pardavimus. Ir jums nereikės mažinti produkto pelno maržos!
Gerai suplanuota reklamos parduotuvėje patirtis sukurs:
- Tikrai juntamą ryšį.
- Papasakos prekių ženklo istoriją.
- Pritrauks neapsisprendusius klientus.
- Švies / informuos klientus.
- Pasiūlys geresnę apsipirkimo patirtį.
- Paskatins impulsyvų pirkimą.
Naudodamiesi rinkodara parduotuvėje jūs sukursite geresnę pirkimo patirtį savo klientams. Naudokite įvairias priemones: vaizdo įrašus, muziką, šviesas, kvapus ir net robotus.