Pirkėjams sunku pastebėti Jūsų produktą, esantį tarp gausybės kitų prekių. Net jeigu investuojate lėšas, didindami produkto pastebimumą tam, kad gautumėte geresnį plotą produkcijos išdėstymui lentynose, Jūs vis vien nesate garantuotas, kad pirkėjas išsirinks būtent Jūsų prekę. Išpardavimo akcijos bei kainų mažinimo politika yra viena iš priemonių pardavimams didinti. Mūsų siūloma alternatyva naudoti audiovizualines priemones prie produkcijos garantuoja 100 % pirkėjo pasiekiamumą, todėl tai yra efektyviausias įvaizdžio kūrimo bei pardavimų skatinimo būdas. Reklama transliuojama ten, kur pirkėjas priima sprendimą pirkti.
Mes siūlome:
- sumontuojamus ekranus prie produkto lentynų;
- sumontuojamus ekranus prie šaldytuvų ar šaldymo įrangos;
- sumontuojamus ekranus prie paletinio išdėstymo.
Ekranų prie lentynų nauda Jūsų verslui:
- 100 % tikslinės auditorijos pasiekiamumas;
- Jūsų prekės išskyrimas iš konkurentų ir skatinimas ją pirkti;
- reklamos pastebimumas net 32 % (SIC, 2011 m. rugsėjis);
- labiausiai tinka pardavimų didinimo kampanijoms;
- skatina momentinį apsisprendimą.