. Tel. +370 5 278 89 02 , . info@retail-media.lt

Techniniai reikalavimai

Reklaminiams klipams keliami reikalavimai yra tokie pat, kaip ir televiziniams klipams, t. y.:

  • rezoliucija 1280×720 (formatas 16:9);
  • failas *.avi, *.mpg, *.mpeg ar *.mov nekompresuotas arba kompresuotas populiaria plačiai prieinama koduote;
  • garso lygis klipe turi būti –1 dB nuo maksimalaus audio amplitudės lygio.

tech_reikalavimai
Pateikiame keletą patarimų reklamos klipų kūrėjams:

  • žmonės greičiausiai užmiršta firmos ar prekių ženklo pavadinimą, todėl verta jį kartoti kaip galima dažniau (pačiame klipe);
  • efektyvu rodyti pačią pakuotę;
  • jeigu reklamuojami maisto produktai, verta parodyti, kaip jie gaminami;
  • visada pasiteisina stambus planas, kai klipo herojus yra pati prekė;
  • reklamos pradžia turėtų būti intriguojanti;
  • reikalingi garso efektai (muzika, įgarsinimas balsu);
  • būtina vengti banalumo. Rodykite tai, ko dar niekas nematė;
  • rekomenduojama klipo trukmė yra 10–20 sek.

Kreipkitės į mus ir mes sukursime Jums vaizdo klipą arba pakonsultuosime, ką daryti, kad jau esamą klipą  pastebėtų kuo daugiau prekybos centrų pirkėjų ir lankytojų. Mūsų sukurtų klipų pavyzdžius galite rasti skyriuje „Video klipai“.