Ekranai prie produkcijos lentynų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: Pomidorų padažas
Pardavimų skatinimo priemonė: Montuojami ekranai prie lentynų
Video klipas: 2 klipai po 15 sek, su garsu
Kampanijos periodas: 2013.06.07 – 2013.07.07
Kampanijos rūšis: Įvaizdinė reklama
Produkto kainodara: Reguliari kaina
Pardavimo vieta:Hyper Maxima XXX, 4 Akropoliai
Biudžetas: 10.000 Lt / 4 savaitės / 4 prekybos centrai
Tyrimo metu lyginami 4 savaičių pardavimo duomenys 4-iose parduotuvėse per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos transliacijas. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranai prie lentynų. Transliuojami 2 pomidorų padažo – kečupo klipai.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimo duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 4 Hyper Maxima XXX prekybos centrų:
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2013
Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai vienetais kampanijos metu išaugo 223,1 %, o po reklamos transliacijų išliko pakilę 73,1% lyginant su periodu prieš reklamos transliacijas ekranuose prie lentynų.