Reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: Riešutai
Pardavimų skatinimo priemonė: Transliacijos ekranų prie kasų tinkle
Video klipas: 15 sek, su garsu
Kampanijos periodas: 2013.01.04 – 2013.01.21
Kampanijos rūšis: Akcija – pirk dvi pakuotes ir valgyk picą už 1 Lt
Produkto kainodara: Reguliari kaina
Pardavimo vieta: 26-ios didžiausios Maxima XXX, XX parduotuvės Lietuvoje
Biudžetas: 7.659 Lt / 2 savaitės
Tyrimo metu lyginami 2 savaičių pardavimo duomenys 26-ių parduotuvių per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos transliacijas. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranai prie kasų. Transliuojamas akcijos klipas „Pirk dvi pakuotes, atnešk į piceriją ir valgyk picą už 1 Lt“.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 26-ių Maxima prekybos centrų:
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2013
Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai vienetais kampanijos metu išaugo A produkto +263,8%, B produkto +204,7% ir C produkto +210,4% arba visų trijų produktų vidurkis +226,3%, lyginant su periodu prieš reklamos transliacijas. Kampanijos metu buvo vykdomos papildomos skatinimo priemonės: 1-ą sav. – kainos akcija, 2-ą sav. – degustacijos. Produktas kampanijos metu buvo išstatytas prie kasių zonoje. Po kampanijos produktas grįžo į lentynas.