Reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų, apsipirkimo salėse ir prie produkcijos lentynų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: alkoholinis gėrimas
Pardavimų skatinimo priemonė: 1. Transliacijos ekranų prie kasų tinkle
Pardavimų skatinimo priemonė: 2. Ekranai prie produkcijos lentynų
Video klipas: 35 sek su garsu
Kampanijos periodas: 2012.11.01 – 2012.11.21
Kampanijos rūšis: naujas produktas
Produkto kainodara: reguliari kaina
Pardavimo vieta: 30 didžiausių MAXIMA XXX, XX parduotuvių
Kampanijos biudžetas: 45.000 Lt / 1 mėn. / 30 prekybos centrų
Tyrimo metu lyginami 3 savaičių pardavimo duomenys 30-yje parduotuvių per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos transliacijas. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranai prie kasų (30 prekybos centrų) ir ekranai prie produkcijos (4 prekybos centrai). Transliuojama įvaizdinė produkto reklama.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimo duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 30 Maxima prekybos centrų:
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2012
Remiantis MAXIMA LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos vidutiniai pardavimai vienetais kampanijos metu išaugo 545,9%, o po reklamos kampanijos išliko pakilę 446,6%, lyginant su periodu prieš reklamos transliacijas.
Prieš reklamos kampaniją produktas prekyboje buvo savaitę laiko ir nebuvo reklamuojamas. Panaudojant BTL (transliacijos ekranuose ir „grand“ išstatymai prekybos centruose) bei ATL reklamos priemones buvo sukurtas produkto matomumas ir pardavimai stipriai išaugo.