Reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų, apsipirkimo salėse ir prie produkcijos lentynų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: nealkoholinis gėrimas
Pardavimų skatinimo priemonė: 1. Transliacijos ekranų prie kasų tinkle
Pardavimų skatinimo priemonė: 2. Transliacijos apsipirkimuose salėse
Pardavimų skatinimo priemonė: 3. Ekranai prie produkcijos lentynų
Video klipas: 15 sek. su garsu
Kampanijos periodas: 2012.10.06 – 2012.11.04
Kampanijos rūšis: įvaizdinė reklama
Produkto kainodara: reguliari kaina
Pardavimo vieta: Hyper MAXIMA XXX, Kauno Akropolis
Kampanijos biudžetas: 45.499 Lt / 1 mėn. / 30 prekybos centrų
Tyrimo metu lyginami 4 savaičių pardavimo duomenys 30-yje parduotuvių per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos transliacijas. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranai prie kasų, ekranai apsipirkimo salėse ir ekranai prie produkcijos. Transliuojama įvaizdinė produkto reklama.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimo duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 30 Maxima prekybos centrų:
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2012
Remiantis MAXIMA LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai vienetais kampanijos metu išaugo 87,3%, o po kampanijos pardavimai sumažėjo -12,1% lyginant su periodu prieš reklamos transliacijas.