Reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: kava, nauja 250g. pakuotė
Pardavimų skatinimo priemonė: video klipų transliacijos ekranų prie kasų tinkle
Video klipas: 15 sek. su garsu
Kampanijos periodas: 2012.06.04 – 2012.06.24
Kampanijos rūšis: įvaizdinė reklama / naujos pakuotės įvedimas
Produkto kainodara: reguliari kaina
Pardavimo vieta: 13 didžiausių MAXIMA XXX, XX parduotuvių Latvijoje
Kampanijos biudžetas: 11.499 Lt / 3 savaites
Tyrimo metu lyginami 3 savaičių pardavimo duomenys 13-oje parduotuvių prieš, per ir po reklamos kampanijos. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranai prie kasų. Transliuojama įvaizdinė produkto reklama. Prieš kampaniją buvo vykdoma kaininė produkto akcija.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
* Prieš kampaniją buvo vykdoma senos pakuotės kaininė produkto akcij
Šaltinis: SIA MAXIMA Latvija, 2012
Remiantis MAXIMA Latvija, SIA pateiktais pardavimo duomenimis, po kaininės produkto akcijos reklamuojamos produkcijos pardavimai kampanijos metu nesumažėjo, o išaugo net 14 %. Pasibaigus kampanijai, pardavimai išliko 5 % didesni nuo pradinio pardavimų lygio.