Aplikacijos ant ekranų, lentynėlės su produkto išstatymu, reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: Arbata
Pardavimų skatinimo priemonė: Aplikacijos ant ekranų + lentynėlės su produkto išstatymu po ekranais + transliacijos ekranų prie kasų tinkle
Video klipas: 15 sek., su garsu
Kampanijos periodas: 2014.01.17 – 2014.02.22
Kampanijos rūšis: Pardavimų skatinimo
Produkto kainodara: Reguliari kaina
Pardavimo vieta: 31 didžiausia Maxima XXX, XX parduotuvė Lietuvoje
Biudžetas: 15.000 Euro / 4 savaitės
Tyrimo metu lyginami 4 savaičių pardavimo duomenys 31-ame Maxima prekybos centre per reklamos kampaniją su periodu prieš ir po reklamos kampanijos. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė MIX – aplikacijos ant ekranų, lentynėlės po ekranais su produkto išstatytu, video klipo transliacijos ekranų prie kasų tinkle. Produktai – 3-jų skonių arbatos. Kampanijos metu buvo vykdomos ir kaininės akcijos Maxima XXX ir XX leidinyje (16 k.d.), tačiau akcijinis periodas iš pardavimų rezultatų išeliminuotas, siekiant sužinoti kaip pardavimus įtakojo pardavimų skatinimo priemonė MIX.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 31 Maxima prekybos centro:
Šaltinis: UAB „Maxima LT“ pateikti duomenys
Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai kampanijos metu vidutiniškai išaugo +110%, lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją. Pardavimai po reklamos kampanijos vidutiniškai krito -56% lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją.