Aplikacijos ant ekranų, lentynėlės su produkto išstatymu, reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: Kūno priežiūros prekės
Pardavimų skatinimo priemonė: Aplikacijos ant ekranų + lentynėlės su produkto išstatymu po ekranais + transliacijos ekranų prie kasų tinkle (MIX)
Video klipas: 15 sek. , su garsu
Kampanijos periodas: 2015.01.08 – 2015.02.08
Kampanijos rūšis: Pardavimų skatinimo
Pardavimo vieta: 12 didžiausių Maxima XXX parduotuvių Lietuvoje
Biudžetas: 9.900 EUR / 4 savaitės
Tyrimo metu lyginami 4 savaičių pardavimo duomenys 12-oje XXX Maxima prekybos centrų per reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos kampaniją, pardavimų pokyčiai 12-oje XXX Maxima parduotuvių kur buvo naudojamos Retail Media reklamos MIX projektas su 21 Maxima XX, kur nebuvo vykdomi reklaminiai veiksmai. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – aplikacijos ant ekranų, lentynėlės po ekranais su produkto išstatytu, video klipo transliacijos ekranų prie kasų tinkle (sutrumpintai MIX). Produktas – kūno priežiūros priemonės. Kampanijos metu buvo vykdomos ir kaininės akcijos – 2015.01.29 – 2015.02.04 sav.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimų duomenų vidurkis: prieš ir per reklaminę kampaniją (savaitėmis), 12 XXX Maxima prekybos centrų, kur vyko reklamos kampanija lyginama su 21 XX prekybos centrais, kur nebuvo naudojami veiksmai.
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2015
Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, kur buvo naudojama Retail Media MIX priemonė – produkcijos pardavimai procentais kampanijos metu vidutiniškai išaugo 126%, kur nevyko reklaminė kampanija – augimas 9 %, lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją (gruodis 2014 m. vs sausis 2015 m.).