Reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų
Produkto kategorija: gyvūnų maistas
Pardavimų skatinimo priemonė: video klipų transliacijos ekranų prie kasų tinkle
Video klipas: 20 sek. su garsu
Kampanijos periodas: 2012.05.28 – 2012.06.17
Kampanijos rūšis: įvaizdinė reklama
Produkto kainodara: reguliari kaina
Pardavimo vieta: 13 didžiausių MAXIMA XXX, XX parduotuvių Latvijoje
Kampanijos biudžetas: 15.999 Lt / 3 savaites
Tyrimo metu lyginami 3 savaičių pardavimo duomenys 13-oje parduotuvių prieš, per ir po reklamos kampanijos. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranai prie kasų. Transliuojama įvaizdinė produkto reklama.
Šaltinis: SIA MAXIMA Latvija, 2012
Remiantis MAXIMA Latvija, SIA pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai kampanijos metu išaugo 30 %, o pasibaigus kampanijai pardavimai išliko 8 % didesni nuo pradinio pardavimų lygio.