Aplikacijos ant ekranų, lentynėlės su produkto išstatymu, reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: Burnos higienos prekė
Pardavimų skatinimo priemonė nr.1: Aplikacijos ant ekranų + lentynėlės su produkto išstatymu po ekranais + transliacijos ekranų prie kasų tinkle
Video klipas: 15 sek. , su garsu
Kampanijos periodas: 2014.05.31 – 2014.06.30
Kampanijos rūšis: Pardavimų skatinimo
Pardavimo vieta:31 didžiausia Maxima XXX, XX parduotuvių Lietuvoje
Biudžetas: 50.000 Lt / 4 savaitės
Tyrimo metu lyginami 4 savaičių pardavimo duomenys 31-ame Maxima prekybos centre per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos kampaniją. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – aplikacijos ant ekranų, lentynėlės po ekranais su produkto išstatytmu, video klipo transliacijos ekranų prie kasų tinkle. Produktai – burnos higienos prekės Nr. 1, Nr. 2 ir Nr. 3. Kampanijos metu buvo vykdomos ir kaininės akcijos.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 31 Maxima prekybos centro:
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2014
Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos (3 vnt. vidurkis) pardavimai procentais kampanijos metu vidutiniškai išaugo 117 %, o po reklamos transliacijų krito -0,6 % lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją.