Transliacijos ekranuose prie kasų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: Arbata
Pardavimų skatinimo priemonė nr.1: Transliacijos ekranuose prie kasų
Video klipas: 1 klipas 15 sek, su garsu
Kampanijos periodas: 2014.01.06 – 2014.01.19
Kampanijos rūšis: Įvaizdinė kampanija
Produkto kainodara: Reguliari kaina
Pardavimo vieta:31 Maxima XXX ir XX parduotuvė Lietuvoje
Biudžetas: 10.000 Lt / 2 savaitės
Tyrimo metu lyginami 2 savaičių pardavimo duomenys 31-oje parduotuvėje per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos transliacijas. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – transliacijos ekranuose prie kasų. Transliuojamas 1 įvaizdinis klipas, pristatantis 4-ių skonių arbatas.
Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 31 Maxima prekybos centro
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2014
Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai kampanijos metu vidutiniškai (akcijos periodas neįskaičiuotas) išaugo 215,1 %, o po reklamos transliacijų išliko pakilę 39,03% lyginant su periodu prieš reklamos transliacijas ekranuose prie kasų.