Reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: Putojantis vynas
Pardavimų skatinimo priemonė nr.1: Video klipo transliacijos ekranuose prie kasų
Video klipas: 1 klipas 15 sek, su garsu
Kampanijos periodas: 2013.10.28 – 2013.11.17
Kampanijos rūšis: Įvaizdinė kampanija, naujo produkto pristatymas
Produkto kainodara: Reguliari kaina
Pardavimo vieta: 30-yje Maxima prekybos centrų
Biudžetas: 19.400 Lt / 3 savaitės
Tyrimo metu lyginami 3 savaičių pardavimo duomenys 30-yje prekybos centrų, kuriuose buvo transliuojamas putojančio vyno video klipas su 28 prekybos centrais, kuriuose media priemonė nebuvo naudojama. Pardavimo duomenų analizė atlikta lyginant tuos pačius periodus per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš kampaniją. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – video klipo transliacijos ekranuose prie kasų. Transliuojamas 1 įvaizdinis putojančio vyno gėrimo video klipas.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais lyginant 31 vnt. XXX ir XX prekybos centrą, kur vyko reklamos kampanija su 28 vnt. XX prekybos centrais, kur nevyko reklamos transliacijos.
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2014
Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai vienetais kampanijos metu išaugo 1023 %, lyginant su tokiu pačiu periodu prieš kampaniją, o po reklamos kampanijos sumažėjo – 21 % lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją. Lyginant 31 vnt. Maxima pc, kur vyko reklaminė kampanija su 28 vnt. Maxima pc, kur nevyko reklminė kampanija pardavimai 213 % didesni tuose prekybos centruose, kuriuose vyko video klipo transliacijos.