Ekranas su video reklamos transliacijomis su garsu prie produkcijos lentynų
KAMPANIJOS APRAŠYMAS
Produkto kategorija: Dantų pasta
Pardavimų skatinimo priemonė: Montuojami ekranai prie lentynų
Video klipas: 1 klipas 15 sek, su garsu
Kampanijos periodas: 2013.08.13 – 2013.09.11
Kampanijos rūšis: Įvaizdinė reklama
Produkto kainodara: Reguliari, speciali kaina
Pardavimo vieta:Hyper Maxima XXX Akropolis Vilniuje
Biudžetas: 2.999 Lt / 4 savaitės
Tyrimo metu lyginami 4 savaičių pardavimo duomenys prekybos centre, kuriame buvo naudojami ekranai prie produkcijos su trimis prekybos centrais, kuriuose media priemonės nebuvo naudojamas. Pardavimo duomenų analizė atlikta palyginus tuos pačius pardavimus periodas per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš kampaniją. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranas prie lentynų. Transliuojamas 1 įvaizdinis dantų pastos klipas.
PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS
Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 1 PC, kur vyko reklamos kampanija:
Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2013
Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai vienetais kampanijos metu išaugo 40,4 %, lyginant su tokiu pačiu periodu prieš kampaniją, o po reklamos kampanijos išliko pakilę 7,8 % lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją.