Ekranai prie produkcijos lentynų
Produkto kategorija: alkoholinis gėrimas
Pardavimų skatinimo priemonė: ekranai prie produkcijos lentynų
Video klipas: 30 sek. su garsu
Kampanijos periodas: 2012.07.04 – 2012.08.03
Kampanijos rūšis: įvaizdinė reklama
Produkto kainodara: reguliari kaina
Pardavimo vieta: HYPER MAXIMA XXX, Kauno Akropolis
Kampanijos biudžetas: 2999 Lt / 1 mėn. / 1 prekybos centras
Tyrimo metu lyginamas tas pats pardavimų periodas dviejuose prekybos centruose: HYPER MAXIMA XXX Kauno Akropolyje, kur buvo naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranai prie produkcijos lentynų ir HYPER MAXIMA XXX Vilniaus Akropolyje, kuriame nevykdytos jokios pardavimų skatinimo priemonės.
Šaltinis: MAXIMA LT, UAB, 2012
Remiantis MAXIMA LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai vienetais kampanijos metu išaugo 37 %, lyginant su to paties lygio parduotuve, kurioje nebuvo vykdomos jokios papildomos skatinimo priemonės ar kainos akcijos.