Šiame puslapyje pateikiamos Retail Media reklamos kampanijų efektyvumo analizės. Tam, kad atsakytume į klausimą kiek viena ar kita Retail Media reklamos priemonė yra efektyvi konkrečiam produktui, tiriame reklamuojamų produktų pardavimo pokyčius.
Analizės atliekamos lyginant pardavimų duomenis 3 periodų : prieš, per ir po reklamos kampanijos pasirinktuose prekybos centruose arba pasirinkus kontrolinį prekybos centrų sąrašą, pardavimai lyginami su kita prekybos centrų imtimi, kurioje jokie analogiški reklamos veiksmai nebuvo taikomi. Duomenys pateikiami procentine išraiška.
Šiai dienai esame ištyrę daugiau kaip 15 skirtingų produktų kategorijų pardavimo duomenis.
Priklausomai nuo pardavimų/reklamos kampanijos tiklsų ir remiantis gautais pardavimų duomenimis, bei patirtimi, siūlome efektyviausią komunikacijos budą tikslui pasiekti.
Pardavimų duomenis pateikia UAB “Maxima LT” ir SIA “Maxima Latvija”.