Konsultuojame nemokamai. Tel. +370 5 278 89 02 , E-mail. info@retail-media.lt

Reklamos prekybos vietose efektyvumo tyrimas (2014 rugpjūtis – 2015 birželis)

Tyrimo tikslas ir metodas

qwid_02Tyrimo tikslas yra nustatyti ekranų prie kasų tinklo auditorijos elgseną – kiek žmonių žiūrėjo į transliuojamą reklamą, kuris dienos metas lankomiausias ir pan.
Auditorijos tyrimas pasitelkiant inovatyvę “out-of-home” auditorijos matavimo sprendimą Lietuvoje atliekamas nuo 2014 m. rugpjūčio mėn. Tyrimo metu pateikiami operatyvūs ir tikslūs duomenys, pagal kuriuos galima efektyviau panaudoti reklamos biudžetą.

Tyrimo metodas

Tyrime dalyvauja prekybos centro pirkėjai ir lankytojai praeinantys kasas, prie kurių sumontuotos elgsenos stebėjimo sistemos.

Tyrimo metu išanalizuotas 795.674 pirkėjų elgesys.

Pateikiami šie auditorijos rodikliai:

  • reklamos/žvilgsnio fiksavimo trukmė;
  • apsipirkimo įpročiai pagal lytį;
  • apsipirkimo įpročiai pagal amžių;
  • apsipirkimo įpročiai pagal savaitės dienas;
  • apsipirkimo įpročiai pagal prekybos centro darbo valandas.

Tyrimas vykdytas 6-iuose prekybos centruose:

  • Vilniaus Akropolis Hyper Maxima XXX, adresu Ozo g. 25, Vilnius;
  • Maxima XX, adresu Liepkalnio g. 112, Vilnius;
  • Maxima XXX, adresu Mindaugo g. 11, Vilnius;
  • Maxima XX, BIG prekybos centras, adresu Ukmergės g. 369, Vilnius;
  • Maxima XX, adresu Sausio 13-osios g. 2, Vilnius;
  • Maxima XXX, adresu KaraliausMindoaugo pr. 49, Kaunas.

Tyrimo periodas: 2014.08.25 – 2015.06.05 *.
* Tyrimo duomenys atnaujinami kas mėnesį.

Reklamos matomumas – pagal žiūrėtą laiką

Kiek pirkėjų matė reklamą ir kiek laiko žiūrėjo?

79% pirkėjų mato reklamą ekranuose prie kasų.

qwid_03_01

* Atmetus 0-1 sek reklamos matomumo intervalą, gaunamas reklamos matomumo rezultatas.

Kada ir kokio amžiaus pirkėjas apsiperka?

qwid_04_1

Kada daugiausiai pirkėjų apsiperka savaitės laikotarpyje?

qwid_05

Kuriuo metu yra didžiausias pirkėjų antplūdis per visą darbo dieną?

qwid_06

Išvados:

  1. Reklamos matomumas ekranų prie kasų tinkle yra net ~79%;
  2. Vyresnio amžiaus pirkėjai, 36-65 m. amžiaus grupė, daugiausiai apsiperka 1-oje dienos pusėje, o jaunesnio amžiaus pirkėjai, 12-35 m. amžiaus grupė, aktyviausi 2-oje dienos pusėje, ypač vakarais.
  3. Kadangi > 58% pirkėjų video klipą mato iki 10 sek, siekiant didesnio reklamos efektyvumo rekomenduojama video klipo trukmė nuo 10 iki 20 sek;
  4. Pirkėjų srautai akivaizdžiai padidėja nuo 12 val. ir būna aktyvūs iki 21 val.
  5. Daugiausiai pirkėjų prekybos centrai sulaukia savaitgaliais – penktadieniais, šeštadienis ir sekmadienis.

Pardavimų analizės. Atvejis nr. 20: Grožio prekės – plaukų priežiūros priemonės

Audio, video reklamos transliacijos prie produkcijos lentynos

KAMPANIJOS APRAŠYMAS

Case_20_03Produkto kategorija: Plaukų priežiūros priemonės
Pardavimų skatinimo priemonė: Montuojamas ekranas prie produkcijos
Video klipas: 1 klipas 15 sek, su garsu
Kampanijos periodas: 2015.03.12 – 2015.03.25
Kampanijos rūšis: Įvaizdinė kampanija
Produkto kainodara: Reguliari kaina
Pardavimo vieta: 4 Maxima XXX
Biudžetas: 2.256 Eur / 2 savaitės

Tyrimo metu lyginami 2 savaičių pardavimo duomenys 4-iose parduotuvėse. Pardavimo duomenų analizė atlikta palyginus tuos pačius pardavimų periodas (2 savaitės) per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš kampaniją (2 savaitės). Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranas prie produkcijos lentynų. Transliuojamas 1 įvaizdinis plaukų priežiūros klipas. Kampanijos metu buvo taikomas ir kainos akcijos veiksmas.

PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS

Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 4 MAXIMA XXX parduotuvių, kur vyko reklamos kampanija:Case_20_04

Šaltinis: UAB „Maxima LT“ pateikti duomenys

Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai vienetais kampanijos metu vidutiniškai išaugo +387%, lyginant su tokiu pačiu periodu prieš kampaniją, o po reklamos kampanijos pardavimai vienetais vidutiniškai sumažėjo iki -51 % lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją.

Reklamos prekybos vietose efektyvumo tyrimas (2014 rugpjūtis – 2015 sausis)

Tyrimo tikslas yra nustatyti ekranų prie kasų tinklo auditorijos elgseną – kiek žmonių žiūrėjo į transliuojamą reklamą, kuris dienos metas lankomiausias ir pan.

Auditorijos tyrimas pasitelkiant inovatyvę “out-of-home” auditorijos matavimo sprendimą Lietuvoje atliekamas nuo 2014 m. rugpjūčio mėn. Tyrimo metu pateikiami operatyvūs ir tikslūs duomenys, pagal kuriuos galima efektyviau panaudoti reklamos biudžetą.

Tyrimo metodas

Tyrime dalyvauja prekybos centro pirkėjai ir lankytojai praeinantys kasas, prie kurių sumontuotos elgsenos stebėjimo sistemos.

Tyrimo metu išanalizuotas 321.996  pirkėjų elgesys.

Pateikiami šie auditorijos rodikliai:

  • reklamos/žvilgsnio fiksavimo trukmė;
  • apsipirkimo įpročiai pagal lytį;
  • apsipirkimo įpročiai pagal amžių;
  • apsipirkimo įpročiai pagal savaitės dienas;
  • apsipirkimo įpročiai pagal prekybos centro darbo valandas.

Tyrimas vykdytas 4-uose prekybos centruose:

  • Vilniaus Akropolis Hyper Maxima XXX, adresu Ozo g. 25, Vilnius;
  • Maxima XX, adresu Liepkalnio g. 112, Vilnius;
  • Maxima XXX, adresu Mindaugo g. 11, Vilnius;
  • Maxima XX, BIG prekybos centras, adresu Ukmergės g. 369, Vilnius.

Tyrimo periodas: 2014.08.25 – 2015.02.05 *.

*   Tyrimo duomenys atnaujinami kas mėnesį.

Kiek pirkėjų matė reklamą ir kiek laiko žiūrėjo?

graph_01

* Atmetus 0-1 sek reklamos matomumo intervalą, gaunamas reklamos matomumo rezultatas.

Kada ir kokio amžiaus pirkėjas apsiperka?

graph_02

Kada daugiausiai pirkėjų apsiperka savaitės laikotarpyje?

graph_03

Kuriuo metu yra didžiausias pirkėjų antplūdis per visą darbo dieną?

graph_04

Išvados:

  1. Reklamos matomumas ekranų prie kasų tinkle yra net ~77%;
  2. Vyresnio amžiaus pirkėjai (36-65 m.) daugiausiai apsiperka 1-oje dienos pusėje, o jaunesnio amžiaus pirkėjai (12-35 m.) aktyviausi 2-oje dienos pusėje, ypač vakarais.
  3. Kadangi > 60% pirkėjų video klipą mato iki 10 sek, siekiant didesnio reklamos efektyvumo rekomenduojama video klipo trukmė nuo 10 iki 20 sek;
  4. Pirkėjų srautai akivaizdžiai padidėja nuo 12 val. ir būna aktyvūs iki 21 val.
  5. Daugiausiai pirkėjų prekybos centrai sulaukia savaitgaliais (penktadienis-šeštadienis-sekmadienis), aktyvesnis yra ir antradienis.

 

Interaktyvus žaidimas “Šarados”

Vasario 24 d. Kauno Žagirio arenoje vyko KTU Karjeros dienos, kuriose apsilankė per 5000 studentų ir moksleivių. Iš viso save pristatinėjo daugiau nei 130 įmonių. Biovela Group kreipėsi į mus norėdami išskirtinai pristatyti savo įmonę, patraukliai ir šiuolaikiškai perduoti žinią jaunimui apie savo pasiekimus ir galimybes. Mes pasiūlėme projektą pavadinimu „Šarados“, kuris džiuginio ir stebino lankytojus. Projekto esmė – lankytojai gyvai bendravo su aktoriumi, esančiu Vilniuje, spręsdami piešiamas šaradas. Laimingieji, teisingai išsprendę užduotis, buvo apdovanoti Biovela medžiotojų dešrelėmis, atvyniotomis nuo specialaus būgno. Viso būgnas talpino per 200 metrų vientiso gaminio, sveriančio apie 160 kg. Projektas stebino ne tik lankytojus, bet ir kitas dalyvaujančias įmones, tad suteikė visiems atėjusiems labai gerų emocijų, o Biovelą Group, mūsų pagalba, išskyrė kaip šiuolaikišką ir inovatyvią įmonę.

Pardavimų analizės. Atvejis nr. 18: Burnos higienos prekė

Aplikacijos ant ekranų, lentynėlės su produkto išstatymu, reklaminių klipų transliacijos ekranuose prie kasų

KAMPANIJOS APRAŠYMAS

case_18_01Produkto kategorija: Burnos higienos prekė
Pardavimų skatinimo priemonė nr.1: Aplikacijos ant ekranų + lentynėlės su produkto išstatymu po ekranais + transliacijos ekranų prie kasų tinkle
Video klipas: 15 sek. , su garsu
Kampanijos periodas: 2014.05.31 – 2014.06.30
Kampanijos rūšis: Pardavimų skatinimo
Pardavimo vieta:31 didžiausia Maxima XXX, XX parduotuvių Lietuvoje
Biudžetas: 50.000 Lt / 4 savaitės

Tyrimo metu lyginami 4 savaičių pardavimo duomenys 31-ame Maxima prekybos centre per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš reklamos kampaniją. Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – aplikacijos ant ekranų, lentynėlės po ekranais su produkto išstatytmu, video klipo transliacijos ekranų prie kasų tinkle. Produktai – burnos higienos prekės Nr. 1, Nr. 2 ir Nr. 3. Kampanijos metu buvo vykdomos ir kaininės akcijos.

PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS

Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 31 Maxima prekybos centro:case_18_02

 

Šaltinis: „MAXIMA LT“ UAB, 2014

 

Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos (3 vnt. vidurkis) pardavimai procentais kampanijos metu vidutiniškai išaugo 117 %, o po reklamos transliacijų krito -0,6 % lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją.

Page 2 of 4
1234