Konsultuojame nemokamai. Tel. +370 5 278 89 02 , E-mail. info@retail-media.lt

Interaktyvūs stendai su prekių išstatymu

UAB “Mineraliniai Vandenys” užsakymų penkiuose Hyper RIMI prekybos centruose įrengti interaktyvūs stendai su prekių išstatymais bei galimybe interaktyvaus ekrano pagalba išsirinkti skaniausio kokteilio receptą ir išsisiūsti jį sau arba draugui elektroniniu paštu.

Reklamos prekybos vietose efektyvumo tyrimas (2014 rugpjūtis – 2015 birželis)

Tyrimo tikslas ir metodas

qwid_02Tyrimo tikslas yra nustatyti ekranų prie kasų tinklo auditorijos elgseną – kiek žmonių žiūrėjo į transliuojamą reklamą, kuris dienos metas lankomiausias ir pan.
Auditorijos tyrimas pasitelkiant inovatyvę “out-of-home” auditorijos matavimo sprendimą Lietuvoje atliekamas nuo 2014 m. rugpjūčio mėn. Tyrimo metu pateikiami operatyvūs ir tikslūs duomenys, pagal kuriuos galima efektyviau panaudoti reklamos biudžetą.

Tyrimo metodas

Tyrime dalyvauja prekybos centro pirkėjai ir lankytojai praeinantys kasas, prie kurių sumontuotos elgsenos stebėjimo sistemos.

Tyrimo metu išanalizuotas 795.674 pirkėjų elgesys.

Pateikiami šie auditorijos rodikliai:

  • reklamos/žvilgsnio fiksavimo trukmė;
  • apsipirkimo įpročiai pagal lytį;
  • apsipirkimo įpročiai pagal amžių;
  • apsipirkimo įpročiai pagal savaitės dienas;
  • apsipirkimo įpročiai pagal prekybos centro darbo valandas.

Tyrimas vykdytas 6-iuose prekybos centruose:

  • Vilniaus Akropolis Hyper Maxima XXX, adresu Ozo g. 25, Vilnius;
  • Maxima XX, adresu Liepkalnio g. 112, Vilnius;
  • Maxima XXX, adresu Mindaugo g. 11, Vilnius;
  • Maxima XX, BIG prekybos centras, adresu Ukmergės g. 369, Vilnius;
  • Maxima XX, adresu Sausio 13-osios g. 2, Vilnius;
  • Maxima XXX, adresu KaraliausMindoaugo pr. 49, Kaunas.

Tyrimo periodas: 2014.08.25 – 2015.06.05 *.
* Tyrimo duomenys atnaujinami kas mėnesį.

Reklamos matomumas – pagal žiūrėtą laiką

Kiek pirkėjų matė reklamą ir kiek laiko žiūrėjo?

79% pirkėjų mato reklamą ekranuose prie kasų.

qwid_03_01

* Atmetus 0-1 sek reklamos matomumo intervalą, gaunamas reklamos matomumo rezultatas.

Kada ir kokio amžiaus pirkėjas apsiperka?

qwid_04_1

Kada daugiausiai pirkėjų apsiperka savaitės laikotarpyje?

qwid_05

Kuriuo metu yra didžiausias pirkėjų antplūdis per visą darbo dieną?

qwid_06

Išvados:

  1. Reklamos matomumas ekranų prie kasų tinkle yra net ~79%;
  2. Vyresnio amžiaus pirkėjai, 36-65 m. amžiaus grupė, daugiausiai apsiperka 1-oje dienos pusėje, o jaunesnio amžiaus pirkėjai, 12-35 m. amžiaus grupė, aktyviausi 2-oje dienos pusėje, ypač vakarais.
  3. Kadangi > 58% pirkėjų video klipą mato iki 10 sek, siekiant didesnio reklamos efektyvumo rekomenduojama video klipo trukmė nuo 10 iki 20 sek;
  4. Pirkėjų srautai akivaizdžiai padidėja nuo 12 val. ir būna aktyvūs iki 21 val.
  5. Daugiausiai pirkėjų prekybos centrai sulaukia savaitgaliais – penktadieniais, šeštadienis ir sekmadienis.

Pardavimų analizės. Atvejis nr. 20: Grožio prekės – plaukų priežiūros priemonės

Audio, video reklamos transliacijos prie produkcijos lentynos

KAMPANIJOS APRAŠYMAS

Case_20_03Produkto kategorija: Plaukų priežiūros priemonės
Pardavimų skatinimo priemonė: Montuojamas ekranas prie produkcijos
Video klipas: 1 klipas 15 sek, su garsu
Kampanijos periodas: 2015.03.12 – 2015.03.25
Kampanijos rūšis: Įvaizdinė kampanija
Produkto kainodara: Reguliari kaina
Pardavimo vieta: 4 Maxima XXX
Biudžetas: 2.256 Eur / 2 savaitės

Tyrimo metu lyginami 2 savaičių pardavimo duomenys 4-iose parduotuvėse. Pardavimo duomenų analizė atlikta palyginus tuos pačius pardavimų periodas (2 savaitės) per ir po reklamos kampanijos su periodu prieš kampaniją (2 savaitės). Naudojama pardavimų skatinimo priemonė – ekranas prie produkcijos lentynų. Transliuojamas 1 įvaizdinis plaukų priežiūros klipas. Kampanijos metu buvo taikomas ir kainos akcijos veiksmas.

PARDAVIMO DUOMENŲ REZULTATAS

Pardavimų duomenų vidurkis, išreikštas procentais iš 4 MAXIMA XXX parduotuvių, kur vyko reklamos kampanija:Case_20_04

Šaltinis: UAB „Maxima LT“ pateikti duomenys

Remiantis Maxima LT, UAB pateiktais pardavimo duomenimis, reklamuojamos produkcijos pardavimai vienetais kampanijos metu vidutiniškai išaugo +387%, lyginant su tokiu pačiu periodu prieš kampaniją, o po reklamos kampanijos pardavimai vienetais vidutiniškai sumažėjo iki -51 % lyginant su periodu prieš reklamos kampaniją.

Page 1 of 3
123